Ahad, 10 Jun 2012

Bamboo Charcoal Slimming Suit

Photobucket

PRODUK TERLARIS MASA KINI!!!
DAPATKAN PADA HARGA JIMAT...

1 PIECE BAMBOO CHARCOAL SLIMMING SUIT (FULLY COVERED)HIGH QUALITY GUARANTEED

Sut pembentuk badan ini diperbuat daripada bahan semulajadi yang anti kuman iaitu gentian arang buluh (carcoal bamboo). Sut ini juga kuat dan elastik serta nyaman dipakai. Sut pembentuk badan yang turut mengandungi sinar infra merah yang dapat melancarkan peredaran darah dan metabolisma badan, membakar lemak-lemak berlebihan, membentuk lekuk tubuh yang indah dan memberikan keyakinan kepada pemakai untuk hidup lebih baik dan bersemangat. Sut ini sebaiknya dipakai sejak awal pagi pada setiap hari kerana dengan memakai terus akan mencegah kegemukan dan mempertahankan tubuh yang indah dan sihat. Untuk mencapai hasil yg terbaik,pakai 8 jam sehari selama 2 bulan.

CARA PEMAKAIAN
Sut ini mempunyai bukaan untuk memudahkan buang air.Hanya sarung seluar dalam di bahagian luar. Mulakan daripada bawah sarung ke badan. Pakai selama 8jam untuk mendapatkan hasil yang terbaik.

CARA CUCIAN
Cucian tangan dengan sedikit sabun tanpa bahan pemutih atau mesin. Perah dengan lembut selepas dicuci dan dibiarkan kering di tempat sejuk/redup.

SURFACE MATERIAL: POLYMIDE FIBER 78% SPANDEX 22%
INSIDE MATEIAL: BAMBOO 88% SPANDEX 12%

SAIZ
Saiz S-M (45-60kg) Pinggang < 30", Pinggul < 38" Berat < 60kg
Saiz S-M (45-60kg) Pinggang > 30", Pinggul > 38" Berat > 60kg

HARGA OFFER
RM 50.00



Tiada ulasan: